31 marca 2017

"PRZYPADŁOŚCI RÓWNOLEGŁE" Dwukanałowe słuchowisko z udziałem aktorki Agaty Góral; foto Janek Janiak

Festiwal Dotknij Teatru , 31 marca 2017, Łódź
Karolina Wiktor, dwukanałowe słuchowisko "Przypadłości Równoległe"



Proponuje wam dwukanałowe słuchowisko - czytanie performatywne tekstu "Przypadłości Równoległe" - oraz profesjonale czytanie książki "Wołgą przez afazję" przez aktorkę Teatru Studio - Agatę Góral.


Inspiracją pracy "PRZYPADŁOŚCI RÓWNOLEGŁE" nie jest tylko analogia do matematycznej definicji. Nade wszystko to próba zrozumienia zmian, które w nas zachodzą - w organizmie biologicznym, który z kolei jest częścią większej grupy zwanej się społeczeństwem.
Wyjściem jest choroba, na którą zapadłam kilka lat temu, a z którą mierze się do dzisiaj - to afazja po udarowa. W trakcie rehabilitacji napisałam książkę "Wołgą przez afazję", która jest podróżą mentalno-intelektualną - od szlaczków poprzez, krzywe litery spróbowałam opisać swój nowy świat – świat Afazji, poczuć jej klimat i poznać jej architekturę. Nie poznałabym go, gdyby nie tętniak w moim mózgu i dwa udary ,,,, Dziś mam już 7,5 lata lat i nową perspektywę myślenia ,,,,
I właśnie z tego powodu - z chęci zrozumienia nowej rzeczywistości zaczęłam tworzyć analogiczną podróż - z tą różnicą, że piszę o sytuacji społeczno-politycznej, którą obserwuję od kilku lat na polskim jak i globalnym podwórku.
Ale to z kolei może pozwoli na Wam na zrozumienie świata Afazji -- w którym jednym z problemów, są zaburzone funkcje poznawcze jej mieszkańców.
Okazuje się, że światy zazębiając się, tworzą kalejdoskop wielowymiarowy - od nas tylko zależy czy chcemy to zrozumieć. Może na początek posłuchajmy siebie….

czas trwania słuchowiska : 40 min.
"Wołga przez afazję" - czyta Agata Góral - audiobook nagrany przez Studio D-FM, Warszawa,

"Przypadłości Równoległe" - 1 części z 3 poematu wizualnego - czyta Karolina Wiktor; obsługa techniczna LIDEX,











Brak komentarzy: